تاریخچه

شرکت آتونیکس  در سال ۱۹۷۷ تاسیس گردید . اتونیکس تولیدکننده و پیشرو در زمینه تولید و صادرات انواع سنسورها ، کنترلرها  و ابزارهای اندازه گیری در کشور کره است . محصولات آتونیکس شامل انواع تایمر و کانتر ،ترموستات و لوازم کنترل حرارت تابلویی،دورسنج،ولت متر،آمپرمتر، انکودر،کنترلرهای حرارت و رطوبت،چشم الکترونیک،سنسور القائی،سنسور خازنی،مغناطیسی،فیبر نوری،پرده ی نوری،سنسور فشار،ترمومتر لیزری،سنسور التراسونیک، اینورتر سرو موتور، لودسل،رله شیشه ای،رله جامد و… می باشد.

محصولات

اتونیکس بیش از ۶۰۰۰ نوع محصول مختلف را به ۱۰۰ کشور در جهان عرضه میکند .  همچنین توانسته رضایت مندی مشتریان را در زمینه های مختلف صنعتی و اتوماسیون صنعتی را تامین کند.
هدف آتونیکس رسیدن به رضایت کامل مشتری با طیف گسترده ای  از محصولات و خدمات قابل اعتماد است . شرکت آتونیکس تلاش گسترده در زمینه آرندی و تحقیق و توسعه دارد و همچنین نظام کنترل کیفیت بسیار سختی را سرمشق خود قرار داده است . ضمنا آتونیکس عمیقا در حفظ محیط زیست و پایبندی و انطباق به مقرارت محیط زیستی جهانی دارد .
تلاش های شرکت در زمینه ارائه راه حل های پیشرفته و مولد اتوماسیون به مشتریان و تبدیل شدن به یک شریک قابل اعتماد در بازار اتوماسیون ادامه خواهد داشت .

محصولات آتونیکس

تحقیق و توسعه در آتونیکس

مهم ترین نیروی پشت موفقیت های آتونیکس ، نوآوری های فنی ، تحقیق وتوسعه درآتونیکس است . از انجاییکه که موسسه تحقیق و توسعه برای ابزارهای کنترلر و اندازه گیری از سال ۱۹۹۰ فعالیت خود آغاز کرده بود و با توجه تصمیم گیری مدیران عالی شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع سنسورها ، مرکز تحقیق و توسعه سنسورها در سال ۲۰۰۰ تاسیس گردید که سبب افزایش سرعت تحقیق و توسعه شرکت شد .اتونیکس معتقد است تکنولوژی و کیفیت محصولات برای رضایت مشتری ضروری است . و در نتیجه اختصاص حدود ۲۰ درصد از منابع انسانی به  R&D و سرمایه گذاری بیش از ۱۰ درصد از کل درآمد شرکت به تحقیق و توسعه به فن آوری ها و محصولات جدید  برنامه کلی شرکت است.

رضایت مشتری از طریق کیفیت استاندارد جهانی

آتونیکس در ۳۷ سال گذشته ، رشد از طریق استاندارهای جهانی سیاست شرکت بوده است و هدف نهایی شرکت کسب رضایت نهایی مشتریان از طریق محصولات و خدمات است . آتونیکس به طور مدام درتوسعه تجهیزات فوق العاده دقیق و سیستم های کنترل کیفیت پیشرفته سرمایه گذاری و کار می کند
به عنوان نتیجه ، آتونیکس موفق به کسب استانداردهای جهانی از جمله د جهانی از جمله ISO9001، UL، CE، ROHS، و غیره و درحال حاضر ارسال محصول به بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بخشی دیگر از این موفقیت است .